قوانین مقررات

 

 

قوانین و مقررات استفاده از سایت 

قوانین عمومی:

قابل توجه کاربران گرامی، کلیه فرآیند های فروشگاه اینترنتی « ساتورن » منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت  الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقباً کاربران نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر هستند. هرگونه تغییر در قوانین درج شده، رویه ها و سرویس‌های « ساتورن »، در همین صفحه منتشر و بروز رسانی می شود و استفاده مستمر شما از سایت « ساتورن» به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

 

شرایط مرجوعی:

  1. در صورت انصراف کاربر از خرید، باید هر چه سریع‌‏تر و پیش از ارسال کالا انصراف خود را به واحد خدمات مشتریان ساتورن از طریق شماره تلفن 02188603546 اطلاع دهد. در این حالت امکان لغو و یا تغییر سفارش وجود دارد.

 

  1. نقص و یا مشکلات کالا، باید حداکثر تا 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات مشتریان به روز رسان اطلاع داده شود. کارشناسان به روز رسان نواقص اعلام شده توسط کاربر را بررسی و کنترل خواهند کرد و در صورت تایید نقص، کالا تعویض و یا در صورت تمایل با کالایی دیگر جایگزین خواهد شد.

 

  1. در صورت مغایرت کالای دریافت شده با سفارش ثبت شده، به نحوی که از روی بسته کالا قابل تشخیص باشد، چنانچه کالا در شرایط اولیه و استفاده نشده خود باقی مانده باشد، شما می‏ توانید از تحویل گرفتن مرسوله خودداری نمایید تا جهت بررسی و ارسال مجدد به ساتورن عودت شود.
    در صورتی که آسیب‏های ناشی از حمل‌ونقل در لحظه قابل مشاهده باشد و یا بسته‌بندی کالا در زمان حمل دچار آسیب شده باشد، شما می‏ توانید از تحویل گرفتن مرسوله خودداری نمایید تا جهت بررسی و ارسال مجدد به ساتورن عودت شود.

 

  1. لطفاً قبل از هر اقدامی، موارد را به کارشناسان واحد امور مشتریان ساتورن از طریق شماره تماس 02188603546 اطلاع دهید.
    )از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش ساتورن جدا خودداری نمایید.(

 

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

  1. روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. ساتورن به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.
     
  2. کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت ساتورن به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. ساتورن همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی ساتورن به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای ساتورن محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
  3. در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.

 

  1. ساتورن مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای ساتورن محفوظ است.

 

  1. در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت ساتورن، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای ساتورن محفوظ است. ساتورن در اسرع وقت وجوه دریافتی را طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت ساتورن می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.​

 

  1. کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، ساتورن جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.همچنین، مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

 

  1. با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادر شده، به نام شخص حقوقی وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند و اگر نیاز دارند که فاکتور به نام حقوقی برای آنها صادر شود، هنگام ثبت سفارش خود، با انتخاب گزینه " تکمیل اطلاعات حقوقی " و وارد کردن مشخصات سازمان موردنظر، برای خرید سازمانی و دریافت فاکتور رسمی اقدام کنند.
    همچنین آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویل‌گیرنده ثبت یا انتخاب می‌کند، در فاکتور درج خواهد شد و لازم است درخواست کنندگان فاکتور به نام شخص حقوقی هنگام ثبت سفارش به این نکته توجه کافی داشته باشند، چرا که تغییر آدرس درج شده روی فاکتور پس از پردازش و تایید سفارش، به هیچ عنوان امکان‌پذیر نخواهد بود.

 

  1. امکان پرداخت در محل برای سفارش‌هایی که مبلغ آنها بیشتر از 500.000 ریال است، وجود ندارد و لازم است پیش از ارسال، مبلغ اینگونه سفارش‌ها از طریق پرداخت کارت به کارت یا پرداخت اینترنتی تسویه شود.

 

  1. کلیه محصولات ساتورن بصورت بسته بندی شده تحویل مشتری می گردد. 

     

  2. در رابطه با سرویس تحویل اکسپرس فروشگاه اینترنتی ساتورن،  سفارش درب اصلی ساختمان (منتهی به خیابان) تحویل داده می‌شود

  3. لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی‌کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، به‌ویژه درباره کالاهای ارائه شده تحت عنوان شگفت‌انگیز که دارای محدودیت تعداد هستند، توصیه می‌شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی می‌شود که کاربران کد سبد خریدسفارش خود را دریافت کنند و بدیهی است که ساتورن هیچ‌گونه مسئولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد. 

هزینه ارسال

 

  1.  هزینه ارسال محصولات ساتورن برای تمامی مناطق تهران 10.000 تومان می باشد. و برای خریدهای بالای 50.000 تومان هزینه ارسال رایگان میباشد.
  2. با توجه به اینکه وسیله حمل و ارسال کالا توسط پیک موتوری انجام می‌شود لذا حداکثر سقف بار قابل حمل جهت یکبار ارسال حدوداً 5 بسته در نظرگرفته شده است لذا هزینه محاسبه‌شده بر اساس این تعداد بسته و فقط برای یک‌بار ارسال می‌باشد و در صورت افزایش تعداد بار ارسالی از  5  بسته، هزینه حمل به‌صورت جداگانه محاسبه می‌گردد.
  3. در پرداخت‌های پس از تحویل لازم است مشتری در حضور مامور تحویل سفارش، سلامت فیزیکی کالا را بررسی و در صورت وجود مشکل یا ایراد از تحویل گرفتن آن اکیدا خودداری کند و با مسترد نمودن کالا امکان ارسال مجدد را برای ساتورن فراهم آورد. این ارسال مجدد کاملا رایگان بوده و هیچ گونه هزینه‌ای متوجه مشتری نخواهد بود.
  4. اگر ارسال سفارش مشمول هزینه باشد، هزینه ارسال در فاکتور درج می‌شود و دریافت هرگونه مبلغ اضافی هنگام تحویل کالا تخلف محسوب می‌شود. در صورت مشاهده چنین مواردی لطفاً مراتب را جهت پیگیری از طریق درگاه های ارتباطی موجود در سایت به ساتورن اطلاع دهید.
  5. لازم به ذکر است سفارش در محل درب اصلی ساختمان (منتهی به خیابان و یا کوچه) تحویل داده می‌شود.

 

• پس از ثبت درخواست،میتوانید مراتب را از طریق واحد پشتیبانی با شماره تماس 88603546 پیگیری فرمایید.

شما می توانید وب اپلیکیشن ساتورن را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

کافیست گزینه Add To Home Screen را در مرورگر خود انتخاب کنید.